In de mooiste herfst

Bbm - Db(maj7)/Ab - Gb(maj7) - Ab(sus4)

De avondzon zakt naast de vlonder 
en de vogels vallen langzaam stil
De wolken verven alles oranje
en de blad'ren lijken goud

Weet je nog dat jij mij 
voor de eerste keer naar school toe bracht?
Weet je nog?  
Met Kerst maakten wij een appeltaart 
en zeiden volgend jaar een slagroomtaart

Er was nog zo veel meer 
dat wij hadden willen doen
Tot die avond in de mooiste herfst

Db - Db/C - Dbsus4/Gb - Gb

Dans ik, dans ik
In de mooiste herfst
Dans ik, dans ik
Ik dans tegen de tranen
Dans ik, dans ik
In de mooist herfst

Bbm - Db/Ab - Gb - Ab

[Mama, het spijt me als de nacht een beetje donker is 
Ik heb de sterren van de hemel gedanst] 2x 

De avondzon zakt naast de vlonder 
En de vogels vallen langzaam stil 
Mama, het spijt me als de nacht een beetje donker is
About chb

Writer, scientist, puzzled by mankind.
This entry was posted in Poetry, Songs and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Please leave a comment after reading:

