55 woorden per verhaal

Het laatste gesprek

‘Je praat de hele tijd over je ex.’

‘Dat valt wel mee.’

‘Je praat elke dag over je ex.’

‘Dat herinner ik me niet.’

‘Je vergelijkt mij met je ex.’

‘Dat doe ik niet.’

‘Ben ik niet genoeg?’

‘Zo bedoel ik het niet.’

‘Weet je wel wat je zegt?!’

‘Blijf bij me!’

Diëten

Tijdens de lunch eet ze salade zonder mayonaise. Ze eet een mandarijn. Ze eet een eiwitshake. Ze jogt vijf kilometer en eet een banaan. ’s Ochtends zegt de weegschaal dat ze 300 gram is aangekomen. Ze huilt en eet chocolade en chips. Tijdens de lunch eet ze salade zonder mayonaise.

Beste Facebookvrienden,

Ik heb het Noorderlicht gezien. Ik heb Metallica live gehoord. Ik heb op Spa Francorchamps geracet. Ik ben vader geworden. Morgen mag ik naar huis. In de komende weken zal ik veel tijd doorbrengen met Linda en Mark. Wie nog met mij wil afspreken verzoek ik contact op te nemen met mijn ouders.

 

About chb

Writer, scientist, puzzled by mankind.
This entry was posted in Fiction, True Stories and tagged , , . Bookmark the permalink.

Please leave a comment after reading:

